Zespół „Eko-drużyna”   

Natalia Misztal - kl. 8 – liderka zespołu. Moim drugim ojczystym językiem jest język włoski. Lubię prace plastyczne, lubię też uczyć się innych języków. Praca zespołowa jest dla moją ulubionym sposobem pracy, a temat „Postaw na Słońce” zainteresował mnie, ponieważ znalazło się w nim słowo „słońce”, którego we Włoszech nie brakuje.  Chcę sprawdzić, czy włoskie sposoby na wykorzystanie energii słonecznej są takie same jak w Polsce.  

Oliwia Furgała - kl. 8 Jestem osobą z dobrymi wynikami w nauce. Lubię przedmioty ścisłe. Z przyjemnością wszystko policzę. W wolnych chwilach rysuję. Ekologia jest modna, wiele domów w naszej okolicy ma już na dachach panele fotowoltaiczne więc fajnie by było, gdyby nasza szkoła też je miała. W pobliżu szkoły jest budowane centrum ekologiczne i zamontowano tam już panele. Muszę się dowiedzieć, jak one działają.   

Bartosz Antoniów – kl. 8 Lubię sport. Gra w piłkę sprawia mi dużo radości, a gra w piłkę zespołowa. Do projektu namówili mnie koledzy, bo tworzyli drużynę i pomyśleli, że mógłbym się przydać. Odnawialne źródła energii są mi znane z lekcji i akcji ekologicznych jakie często odbywają się w szkole. Pomyślałem, że mógłbym się o nich czegoś dowiedzieć.   

Maciej Zieliński – kl. 8  Chcę przedstawić moje umiejętności, które mogą mi się przydać w naszym zespole. Od wielu lat interesuje mnie biologia, oraz geografia. Znam bardzo dużo zagadnień z tych dziedzin. Moim dodatkowym hobby jest także informatyka i wszelkiego rodzaju jej zagadnienia. Potrafię zrobić stronę internetową, sprawnie wyszukuję informacje. Często występuję publicznie w szkole i poza nią.  

Agnieszka Kapel – nauczyciel. Jestem nauczycielem geografii sprawnie wykorzystującym TIK, pasjonatem geografii, członkiem Polskiego Towarzystwa Geograficznego i pilotem wycieczek. Odwiedzam różne kraje i obserwuję wiele niekorzystnych zmian w środowisku spowodowanych działalnością człowieka, jego niefrasobliwością i brakiem wiedzy na temat tego środowiska. Jestem zwolennikiem ekologicznych rozwiązań we wszystkich dziedzinach życia, dlatego chciałabym ideą „zarazić” uczniów.