Adriana Ciupka, nauczyciel informatyki i matematyki, koordynator Ogólnopolskiego Programu Code for Green. Interesuje się zagadnieniami związanymi z ochroną środowiska.

Mateusz Bloch, moje zainteresowania to informatyka, geografia i gry komputerowe. Moje mocne strony to: opanowanie, łatwość w przyswajaniu informacji. Obsługa komputera i programów.

Aleksander Bogacz, uczeń 8 klasy,  uczestnik ogólnopolskiego projektu Code For Green. Interesuje się motoryzacją i wszelką informatyką, lubię grać w gry komputerowe i planszówki, uwielbiam naprawiać komputery, lubię programować.

Adrian Hiltajczuk mam 14 lat, moim atutem jest obsługa różnych programów komputerowych. Interesuję się również ekologią.

Julia Drzyzga, uczennica klasy 8, wolontariuszka, działaczka samorządu uczniowskiego i uczestniczka programu Code for Green. Interesuje się fotografią przyrodniczą oraz rysunkiem. Trenuję siatkówkę oraz lekkoatletykę.

Dawid Pólkowski interesuje się informatyką. Moje mocne strony to dobrze dogaduje się w grupie i umiem robić ciekawe prezentacje z użyciem komputera. Moim zadaniem w zespole może być obsługa komputera, programów.

Krzysztof  Hucaluk interesuję się fotografią, lubię składać modele z klocków lego. Często bywam na dworze,  a las mam tuż koło siebie.

Wiktor Prymatczuk uczeń klasy VII E w Szkole Podstawowej nr. 3 w Polkowicach. Moje pasje to gry i piłka nożna, którą już nie trenuje ale się interesuje.

Marcel Rudnicki uczeń 8 klasy interesuje się muzyką i przyrod. Potrafię obsługiwać programy do tworzenia animacji i obrabiania zdjęć. Moją pasją jest ekologia.

Dawid Piasecki interesuję się matematyką i biologią dokładnie zwierzętami i roślinami najbardziej lubię stawonogi. Znakomicie zapamiętuje gatunki zwierząt i roślin nawet te łacińskie. Bardzo dobrze i szybko liczę w pamięci.

Mateusz Mowczan,  lubię kontakt z ludźmi i technologią. Moje mocne strony to pracowitość, odpowiedzialność, spryt. Kiedy dostanę jakieś zadanie, staram wykonać się je najlepiej jak potrafię. W projekcie będę odpowiedzialny za kontakty z instytucjami i mediami.